Toborrow använder cookies. För mer information om hur vi hanterar cookies, klicka här.

Klagomål

Vi vill demokratisera lånemarknaden genom att skapa ett nytt sätt att finansiera svenska småföretag. Och vi vågar tro på att vi har kommit en bit på vägen. Men ibland behöver vi hjälp med detta, och ibland finns det saker vi kan bli bättre på.

Vår målsättning är att ständigt möta och överträffa våra kunders behov och förväntningar på vår tjänst. Oavsett om du använder vår tjänst i egenskap av långivare eller låntagare är dina synpunkter viktiga för oss.

Är du kund hos oss och har förslag på hur Toborrows tjänst kan förbättras eller är du missnöjd med något och vill dela med dig av ett klagomål är du välkommen att kontakta vår klagomålsansvarige genom att fylla i kontaktformuläret.

Du kan också skicka ditt klagomål till:
Toborrow AB
Att: Klagomålsansvarig
Nybrogatan 11
114 39 Stockholm

Vi besvarar kundklagomål så snabbt som möjligt men beroende på ämnet och innehållet så kan det dröja något, dock aldrig längre än 15 bankdagar från det att vi mottog klagomålet.

Oberoende rådgivning

Om du vill komma i kontakt med en oberoende aktör för att få vägledning kan du kontakta någon av nedanstående aktörer. Notera dock att de flesta oberoende aktörer och myndigheter oftast är begränsade till konsumentvägledning.

Konsumenternas bank- och finansieringsbyrå: https://www.konsumenternas.se/

Konsumentverket: https://www.konsumentverket.se/

Oberoende vägledning genom Konsumentverket: https://www.hallakonsument.se/

Allmänna reklamationsnämnden: http://www.arn.se/

Kommunal konsumentvägledning: Många kommuner erbjuder konsumentvägledning. Konsumentvägledningen kan hjälpa dig att hitta information om varor och tjänster. De kan också visa dig hur du tyder och skriver avtal inför köp av varor och tjänster.