Toborrow använder cookies. För mer information om hur vi hanterar cookies, klicka här.

Jobba med oss

Customer Success – Toborrow

Drivs du av kundkontakt och gott kaffe? Är du målmedveten, pedagogisk och har tidigare erfarenhet av sälj? Då söker vi någon som dig. Toborrow står inför en spännande framtid och behöver dig på tåget för att sköta all kundkontakt och support som ett proffs!

Det är våra kunder som skapar vår tjänst och du ansvarar för att attrahera, utveckla, behålla och optimera våra kundrelationer och bygga ett starkt community med fokus på ökad konvertering.

Dina ansvarsområden:

  • Att Toborrow har nöjda och glada kunder som får ut så mycket värde av Toborrow som möjligt
  • Arbeta tillsammans med hela teamet för att utveckla tjänsten utifrån kundernas behov
  • Kommunikation med Toborrows kunder via vårt kommunikationsvertyg och sociala medier
  • Att kommunicera med kunder både via mail och telefon
  • Att växa medlemskap och merförsäljning
  • Hjälpa kunder i onboarding-process

Erfarenhet, utbildning, kompetens:

  • Social
  • Stark kommunikativt i både tal och skrift med ett [lättsamt språk..]
  • Serviceinriktad och kundfokuserad
  • Noggrann, strukturerad och stresstålig
  • Team player som tar mycket eget ansvar
  • Positiv person som tycker det är roligt att kunna utvecklas i sitt arbete
  • Lätt för att anpassa sig till förändringar samt trivs i en miljö med högt tempo och snabba vändningar
  • Ser möjligheter och vågar misslyckas

Toborrow erbjuder dig

Ett team med ett stort glatt humör som har sitt kontor i centrala Stockholm. Ser arbetet som en plats där man ska utvecklas och inspireras. Du har en fast månadslön och även ett friskvårdsbidrag.

Låter detta som en roll för dig? Klart det gör! Skicka in din ansökan till [email protected] och ange "Customer Success" i ämnesraden.